linkbuilding prijzen

Linkbuilding prijzen gezocht? Wil je aan linkbuilding beginnen zal je snel merken dat de tarieven hiervan bij veel aanbieders zeer verschillend zijn.  Voordat je met een linkbuilder in zee gaat moet je goed onderzoeken wat je krijg voor welke linkbuilding prijs.  Linkbuilder Nederland.be  is teams van  SEO-georiënteerd specialisten dat duizenden links per maand genereert voor onze klanten. Link building is wat we doen, en als onderdeel van dat proces keren we eigenlijk klanten af, omdat ze ze niet handmatig zouden moeten genereren … of de ROI is er niet.

Linkbuilding prijzen

Wat is een goede prijs-kwaliteitverhouding als het gaat om linkbuilding? Wat is een eerlijke deal als het gaat om prijzen voor linkbuilding? Als een van ’s werelds toonaangevende linkbuildingdiensten bevinden we ons in een goede positie om te helpen de verschillende factoren op te splitsen en te onthullen wat een goede prijs is voor linkbuilding.

De prijs van linkbuilding varieert sterk tussen € 100 tot € 10.000 per maand, afhankelijk van kwaliteit en volume. U kunt op de lange termijn beter proberen een prijs per link te berekenen bij het beoordelen van uw kosten voor linkbuilding.

Hier is een vrij typische prijsschaal voor de totale kosten voor linkbuilding als u een uitbestede linkbuilding-campagne overweegt via ons team.

linkbuilding uitbesteden

U zal snel merken dat onze linkbuilding prijzen nog betaalbaar zijn.

Contacteer ons

Waarom linkbuilding uitbesteden? Het bespaart je veel, veel tijd. Contacteer ons voor meer info +32 495/21 45 83 of mail: info@seobureau.be

Wij bieden linkbuilding aan betaalbare prijzen.

DR- en DA-afhankelijk prijsmodel

Een andere populaire prijssysteemconfiguratie door leveranciers en bureaus voor linkbuilding is een prijs die afhankelijk is van DR (domeinbeoordeling) of DA (domeinautoriteit). Het is een onvolmaakt systeem, omdat dit metrische scores van derden zijn die niet altijd de ware kwaliteit van een website weerspiegelen. Het is echter een bekend feit dat mensen in de hele branche deze scores gebruiken als een benchmarksysteem om de kwaliteit van de website te meten, samen met andere factoren zoals organisch verkeer.

De linkbuilding prijzen kunnen variëren van ergens tussen € 100 – € 600 + afhankelijk van de kwaliteit.

Hieronder vindt u een ruw idee van hoe die gemiddelde prijspunten eruit kunnen zien.

Houd er rekening mee dat dit een zeer breed gemiddelde is, en in werkelijkheid zullen deze linkbuilding prijzen elkaar overlappen aan alle uiteinden van het spectrum.

Wees gewaarschuwd!

Veel leveranciers die losse links verkopen, zoals gastberichten op een betalingsstructuur als deze, verkopen waardeloze links op websites die vrijwel alleen bestaan ​​om dit soort betaalde berichten te publiceren.
Dus als je deze route volgt, zorg er dan voor dat je die websites van tevoren controleert om er zeker van te zijn dat ze echt zijn en redelijk organisch verkeer krijgen, terwijl je een gerenommeerde leverancier gebruikt.

Studies over linkkosten

Aangezien we een linkbuildingbureau zijn dat geld verdient voor dit soort werk, denk ik dat het alleen maar eerlijk is om te verwijzen naar andere onderzoeken en onderzoeken naar wat een eerlijke en gemiddelde prijsstelling in het linkbuildingspel is.

Ahrefs vindt dat de gemiddelde kosten voor het kopen van een backlink van een website $ 361,44 zijn (exclusief arbeids- en outreachkosten) – Zie hier .
Siege Media, een van de meest gerenommeerde contentmarketingbureaus die er zijn, suggereert een redelijke langetermijnprijs per link van ongeveer $ 500 – Zie hier .
Autoriteit-hacker voerde een veldtest uit op 5 verschillende services, met prijspunten voor gastposten variërend van $ 150 aan de lage kant tot $ 1.000 aan de bovenkant –

Welke factoren zijn van invloed op de linkkosten?

Inhoud?

Als u ongelooflijke inhoud op uw website heeft, is de kans groter dat mensen ernaar willen linken. We hebben met klanten gewerkt met absoluut ongelooflijke inhoudsteams, waarbij we rijke visuele, op gegevens gebaseerde inhoud hebben geproduceerd met een onberispelijk ontwerp en werkelijk unieke inzichten. Wanneer we outreach-campagnes lanceren en mensen de inhoud laten zien, is de feedback positief, zijn de ontvangers onder de indruk en schiet ons ‘winstpercentage’ (het aantal e-mails dat we moeten verzenden om een ​​link te verdienen) omhoog.

Content optimalisatie

Omgekeerd hebben we gewerkt met klanten die niet echt veel inhoud maken. Ze vertrouwen op verkooppagina’s of bestemmingspagina’s die erg commercieel zijn. Het is veel uitdagender om websites te vinden die er überhaupt naar willen linken, en het duurt veel langer om elke link te verdienen, waardoor de prijs van links stijgt.

Creatieve flexibiliteit?

Sommige merken hebben extreem strikte richtlijnen als het gaat om hoe ze willen dat hun bedrijf wordt gezien, en dat kan doorsijpelen om linkbuilding te beïnvloeden. Ze willen geen eigenzinnige inhoud creëren en ze willen alleen dat er op een bepaalde manier over hun bedrijf wordt gesproken, rond bepaalde onderwerpen.

Andere merken gaan graag creatief aan de slag met outreach-e-mails en zetten zichzelf echt in de kijker. Bij sommige projecten van klanten gebruiken we bijvoorbeeld brutale en humoristische e-mails of een controversiële invalshoek om een ​​reactie uit te lokken. Veel merken spelen liever op veilig.

Het hebben van deze beperkingen leidt onvermijdelijk tot hogere linkkosten, omdat je de mensen beperkt die je kunt bereiken, de inhoud die je hen laat zien en de creatieve invalshoek die je gebruikt om hen te overtuigen om naar jou te linken.

Het is een vaak over het hoofd gezien gebied dat ernstige gevolgen kan hebben voor het vermogen om een ​​groot aantal links op te bouwen.

Merksterkte?

Telkens wanneer we campagnes voor linkbuilding uitvoeren namens klanten met bekende merknamen, neemt het responspercentage dramatisch toe. Mensen zien een gerespecteerde organisatie en willen natuurlijk reageren, omdat ze weten dat we legitiem en betrouwbaar zijn. De linkbuilding prijzen bij ons zijn één van de goedkoopste op de markt.

Als u actief op zoek bent naar het kopen van backlinks, moet u een aantal belangrijke overwegingen nemen voordat u dit doet.

Linkkwaliteit?

Zoals we eerder hebben opgemerkt, is de kwaliteit van de link een belangrijke factor die van invloed is op de prijs.

Het simpele feit is dat grotere publicaties die al jaren bestaan, veel moeilijker zijn om links van te verdienen. Je moet eens proberen een concurrent te overtuigen om naar uw website te linken, het is een zeer ontmoedigende en uitdagende taak.  En dit zijn natuurlijk de beste links, backlinks op een relevante site, op een website die dezelfde niche heeft als jou website.

Net hier spelen wij een belangrijke rol omdat we de websites van onze klanten zelf ontwerpen, dus bij ons krijg je een link op een site die volledig over jou niche gaat.

Industrie?

Dit is iets dat we eerder hebben aangeroerd. De gemiddelde prijs van linkbuilding (linkbuilding prijzen) kan sterk afhangen van de branche waarin we werken. Er zijn bepaalde sectoren, zoals persoonlijke financiën, waar bloggers zelden zelf linken, en altijd een hoge vergoeding vragen om een ​​link naar die websites te plaatsen. Aan de andere kant zijn er sectoren waar bloggers extreem vrij en gemakkelijk links kunnen delen met iedereen die hun passie deelt.

Als u in een branche werkt waar de meeste websites moeite hebben om organisch links op te bouwen (zoals betaaldagleningen of gokken) , en andere websites houden er over het algemeen niet van om naar u te linken, dan kan het een goede prijs-kwaliteitverhouding zijn om $ 500 te betalen voor elke high kwaliteitslink die naar uw website komt. Als u zich echter in een branche bevindt waar bloggers, schrijvers en redacteuren de neiging hebben om vrij gemakkelijk te linken (zoals games of auto’s), dan wilt u waarschijnlijk een prijs die dichter bij $ 200 per link ligt.

Voorbeelden van industrieën waar de prijs van linkbuilding hoog is

Casino & Gokken – De enige mensen die gratis naar u kunnen linken, zijn andere casino- en pokerblogs, en zelfs dan is dit alleen het geval als ze een financieel partnerschap met u hebben gesloten (bijv. gelieerde ondernemingen). Anders moet u een premie betalen voor links.

Leningen – De internetleningenindustrie is geëxplodeerd, en tenzij je ongelooflijke inhoudsactiva hebt, zal het erg moeilijk zijn om goedkope links op te bouwen.

Financiën – bloggers in deze ruimte worden overspoeld met voorstellen van budgetrijke bedrijven in de financiële ruimte. Denk aan creditcards, leningdiensten, verzekeringsmaatschappijen.
Vastgoed – Dit is een behoorlijk competitieve en uitdagende ruimte, vooral als je een lokaal gevestigd vastgoedbedrijf bent zonder veel inhoud. Over het algemeen zul je geld moeten verzamelen voor links, misschien in de vorm van sponsorovereenkomsten.

Technologie – Een ongelooflijk brede industrie, die honderden subniches omvat. Alles van cyberbeveiliging tot webhosting of VPN-services zou onder deze categorie vallen. Het is een gebied waar veel vraag is naar inhoud en het aantal linkmogelijkheden enorm is. Het is echter ook een gebied waar een heleboel intelligente mensen en bloggers werken, die zich bewust zijn van het geld dat ze kunnen verdienen aan partnerschappen met uw merk.

Voeding en eten – Als je de explosie van Instagram-beïnvloeders in overweging neemt, begrijp je waarom redelijke linkbuilding prijzen in deze ruimte moeilijk te vinden zijn. Er zijn duizenden merken in de ruimte die het buitengewoon goed doen en alles verkopen, van eiwitpoeders tot regimes voor vetverlies. Merken met uitzonderlijke producten en inhoud kunnen behoorlijke kosten per link behalen, maar uiteindelijk gaat het linken naar commerciële pagina’s vaak geld en moeite kosten, omdat je ook concurreert met honderden andere bedrijven die hetzelfde soort mensen pitchen.

Juridisch – Er is zeker vraag naar grote juridische kennis en inhoud op internet, maar het wordt ook (terecht) gezien als een high-brow industrie die duur is voor consumenten.
Voorbeelden van branches waar de prijs van linkbuilding lager is.

Hobbyistische sites (bijv. films) – Deze sites doen het goed, vooral wanneer de website een sterke focus heeft op inhoud en educatie.
Videogames – Er is zo’n enorme vraag naar videogame-inhoud en het maakt een groot deel uit van de deelcultuur met Reddit en sociale media. Links kunnen gemakkelijk te verdienen zijn.

Goede doelen – Mensen vinden het fijn om de samenleving en mensen in nood te helpen.

Onderwijs – Informatieve inhoud is altijd een belangrijke ruggengraat van linkbuilding geweest, dus bedrijven in de onderwijsruimte hebben de mogelijkheid om het goed te doen en links op grote schaal op te bouwen.

Alles wat te maken heeft met kinderopvang of het helpen van mensen in nood – dat spreekt voor zich. Zelfs in deze tijd met veel verstand van internet hebben mensen over het algemeen een hart en zullen ze linken naar gidsen, artikelen of bewegingen waarvan ze kunnen zien dat ze er echt zijn om de samenleving te helpen.

Linkbuilding uitbesteden

Linkbuilding uitbesteden? Om uw website te laten stijgen in de zoekmachines is veel werk vereist. Naast het optimaliseren van uw website is het van groot belang dat u een groot backlinkprofiel heeft. Een backlinkprofiel bestaat uit websites die naar uw websites verwijzen, zogenaamde backlinks.

Linkbuilding uitbesteden biedt SEO-pakketten aan, die bestaan uit dergelijke kwalitatieve, Belgische en Nederlandse backlinks die ervoor kunnen zorgen dat uw website stijgt in de zoekresultaten.

Heeft u een eigen site en wilt u meer bezoekers? Dat kan nu en kies voor Linkbuilding uitbesteden ! Wij kunnen u site in handen nemen, hierdoor word de site hoger opgenomen in Google. Hierdoor zullen meer mensen uw link zien die naar u producten op zoek zijn !

Heeft u interesse, neem dan vrijblijvend contact op voor onze verschillende linkbuildingspakketten!

Rendement op investering

Linkbuilding is een essentiële pijler van SEO, maar het is ook een grote investering en kan duur worden

De meeste succesvolle merken met een SEO-team die online verkeer genereren, zullen actief betrokken zijn bij linkbuilding-activiteiten, zowel intern als extern .

Voordat je erin duikt en links gaat bouwen, raad ik je dringend aan om vooruit te plannen. Overweeg op welke soorten pagina’s en zoekwoorden u wilt dat linkbuilding een impact heeft, ontwikkel een lijst met prioriteiten en onderzoek uw concurrenten zorgvuldig om te zien wat er in termen van backlinks nodig is om te concurreren en hen uiteindelijk te overtreffen.

Planning en budgettering zijn absoluut de sleutelwoorden als het gaat om het overwegen van een linkbuildingproject? Bekijk dus goed de linkbuilding prijzen van aanbieders voor je met linkbuilding begint.